Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.yesfishing.cz, který je provozován Bc. Annou Plaškovou, IČ75539161, adresou Uhřice 248, 69634 Uhřice (bankovní spojení: č.ú. 1191894004/2700, vedeného u Unicredit Bank.
Na tuto stránku se vztahují obecná ustanovení o webových stránkách. Prodáváme ručně šité oblečení, ušité v ČR. Spousta z našich střihů jsou originálem. Pro jakékoliv dotazy nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese anna@yesfishing.cz, tel. č. +420702013712 nebo písemně na adrese našeho sídla.
- Naše produkty si můžete objednat prostřednictvím webové stránky www.yesfishing.cz.
- Popis i cenu najdete u daného produktu.
- Pokud je u produktu uvedena taková cena, u níž je patrné, že se jedná o chybu v psaní (číslech), není tato cena závazná a smlouva není uzavřena.
- Při vyplňování objednávky uvádějte všechny údaje správně a pravdivě. Před odesláním objednávky je máte možnost zkontrolovat.
- Zaplatit můžete kartou online nebo bezhotovostním bankovním převodem, vždy podle uvedených platebních podmínek. Cena je v tomto případě zaplacena okamžikem úspěšného provedení platby.
- Při volbě bezhotovostního převodu vám na e-mailovou adresu zašleme údaje k platbě. Váš závazek uhradit cenu produktu je v takovém případě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš účet.
- Fakturu vám vystavíme a zašleme elektronicky e-mailem, pokud nám nedáte vědět, že ji potřebujete vystavit a doručit v listinné podobě. Ceny u produktů jsou uvedeny včetně DPH a všech poplatků – nezahrnují však náklady na doručení, ty jsou v průběhu nákupního procesu stanoveny podle vaší volby způsobu doručení.
Jak probíhá objednávka?
- Odesláním vaší objednávky je mezi námi uzavřena smlouva. To znamená, že nám musíte neprodleně uhradit cenu za zboží.
- Pokud bude charakter objednávky neobvyklý (např. vysoká cena či vysoké množství), můžeme vás požádat o dodatečné potvrzení objednávky. V takovém případě bude kupní smlouva uzavřena ve chvíli, kdy obdržíme potvrzení této objednávky.
Co nastane po objednávce?
- Zboží vám dodáme nejdéle do 21 dnů od uzavření kupní smlouvy. Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že objednané zboží nebude na skladu a ani nebude do 21 dnů od uzavření kupní smlouvy naskladněno.
- Zboží máte povinnost převzít. Pokud ho nepřevezmete, můžeme to považovat za odstoupení od smlouvy. V takovém případě vám vrátíme částku, kterou jste nám za zboží a jeho případné doručení k vám zaplatili, vezměte však na vědomí, že náklady spojené se zasláním zboží zpět k nám po vás můžeme chtít uhradit – jsme v takovém případě oprávněni tuto částku jednostranně započíst proti kupní ceně. Případně po vás můžeme chtít přiměřené náklady za znovu doručení nebo uskladnění.
- Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování ihned řešte s dopravcem a případné nedostatky sepište do předávacího protokolu. Takové zboží totiž nemusíte od dopravce převzít. Poškození, prosíme, zdokumentujete a dejte nám o něm neprodleně vědět.
Odstoupení od smlouvy
Pro zboží platí, že máte jakožto spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet do 14-ti dnů od převzetí zboží), má ale několik výjimek – nemůžete např. odstoupit od smlouvy o dodávce zboží:
- které bylo vyrobené podle vašich požadavků nebo přizpůsobeno pro vaše osobní potřeby.
O odstoupení nás musíte informovat – jakýmkoli jednoznačným a prokazatelným způsobem. Napište nám, co a kdy jste u nás kupovali, jaké bylo číslo objednávky a jak a kam vám máme poslat peníze zpět.
Částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání vám vrátíme, a to stejným způsobem, jakým jsme platbu od vás přijali. Na vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení. Částku ale nemusíme vracet dříve, než obdržíme vaše vrácené zboží, nebo nám prokážete, že zboží bylo vypraveno zpět k nám (podle toho, co nastalo dříve).
Zboží nám můžete zaslat na adresu Uhřice 248, 696 34 Uhřice.
Zboží musíte vrátit kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili snížení hodnoty zboží jiným nakládáním, než je nutné pro seznámení s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Pokud nám vrátíte zboží poškozené nesprávným zacházením, můžeme vrácenou kupní cenu ponížit o částku odpovídající poškození (jakožto náhradu za snížení hodnoty zboží).
Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu tzn. oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem a nesmí na něm být viditelné stopy po deodorantu.
Pokud budou na zboží viditelné známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před vrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží (až 20% z kupní ceny), které vzniklo v důsledku takového zacházení.
Náklady na vrácení zboží k nám nesete vy.
Reklamace
- Pokud máte za to, že zakoupené zboží má vadu (neodpovídá smluveným nebo zákonným podmínkám), máte právo jej reklamovat. Máte právo vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od převzetí zboží.
- S reklamací se obraťte na naše kontaktní údaje uvedené na stránkách nebo v těchto podmínkách. K reklamaci uveďte zboží, kterého se reklamace týká, vaše kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
- Vadné zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na adresu Uhřice 248, 69634 Uhřice.
- Zboží musí být vhodně zabaleno (aby nedošlo k jeho poškození), musí být čisté a kompletní.
- Při uplatnění reklamace od nás obdržíte potvrzení.
- Rozlišujeme, jestli jde o podstatné nebo nepodstatné porušení. V obou případech můžete chtít reklamaci vyřešit odstraněním vady (dodáním nové věci nebo opravou – vaší volbě vyhovíme, ledaže by byl zvolený způsob odstranění nemožný nebo nepřiměřeně nákladný v porovnání s druhým způsobem), v případě podstatného porušení rovnou i odstoupením od smlouvy nebo přiměřenou slevou. Varianty slevy a odstoupení mohou nastoupit i v případě nepodstatného porušení vady, a to pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji po vašem uplatnění řádně neodstraníme, projeví se opakovaně a nebo bude z okolností zjevné (příp. našeho prohlášení), že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez vašich značných obtíží.
- Můžeme odmítnout vadu odstranit, pokud by odstranění bylo nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
- Pokud prokážeme, že jste před převzetím o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nemusíme vašemu nároku vyhovět.
- Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (jste-li spotřebitelem), pokud se spolu nedohodneme na jiné lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty po nás můžete chtít přiměřenou slevu nebo požadovat odstoupení od smlouvy.
- Poskytneme vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, o případném provedení opravy, o době trvání reklamace, případně zdůvodníme, proč reklamaci zamítáme.
- Náklady, které vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme (a to nejnižší možné náklady). O proplacení těchto nákladů nás požádejte bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění.